Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy
Grund, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraliga
Přestupní řád v českém hokeji a jeho dopady
Matějček, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Přestupní řád v českém hokeji a jeho dopady Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí výzkumu zhodnotit fungování aktuálně platného přestupního řádu v českém hokeji a odhalit jeho nedostatky. Následně poté vypracovat návrhy na jeho úpravy, které lze aplikovat v českém hokejovém prostředí. Metody: Pro získání potřebných dat se výzkum skládá jak z kvantitativní, tak kvalitativní části. Byla tedy využita kombinace dvou metod, a sice elektronického dotazování a hloubkového interview. V práci byla rovněž využita metoda analýzy dokumentu - současného přestupního řádu. Jaké má přestupní řád nedostatky a následné dopady na prostředí ledního hokeje bylo zjišťováno od prvního odborníka, jaké jsou důvody pro jeho fungování v této podobě od druhého. V obou případech interview probíhalo jakožto rozhovor pomocí návodu. Pro interpretaci výsledků byla vytvořena vývojová schémata. Pro ověření výsledků hloubkových rozhovorů a zjištění možnosti aplikace případných změn proběhlo elektronické dotazování mezi zástupci jednotlivých klubů. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno, že aktuální přestupní řád má skutečně několik problémů, které mohou negativně ovlivňovat jednotlivce, ale i hokejové prostředí jako celek. Rozsah těchto problémů přitom není zanedbatelný. Na druhou stranu, z určitého úhlu pohledu a pro určitou...
Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy
Grund, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraliga
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
Hodnocení a ohodnocení hráčů v profesionálních hokejových klubech
Karásek, Jan ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo přiblížit dvě vybrané činnosti a metody z oboru řízení lidských zdrojů užívaných v hokejových klubech. Konkrétně se jednalo o hodnocení a ohodnocení hráčů vybraných hokejových klubů. Praktická část byla založena na rozhovorech, které byly provedeny s pracovníky klubů, kteří se danou problematikou zabývají. Tento výzkum byl kvalitativního typu. Rozhovory byly tzv. (semi)strukturovaného typu. Otázky byly seřazeny podle činností, kterých se tyto otázky týkaly. Přínosem praktické části je poskytnout informace o způsobech hodnocení a ohodnocení hráčů, které používaly jednotlivé kluby. Získaná data byla kvalitativního charakteru. Výsledkem práce pak bylo porovnání způsobů hodnocení a ohodnocení v jednotlivých klubech, výhod a nevýhod jednotlivých metod hodnocení a forem ohodnocení. Výsledky práce mohou být využity jako nástroj redukce mzdových nákladů v hokejových klubech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.